luni, 29 noiembrie 2010

Capitolul 2

Mi-am luat volvo-ul si am plecat spre Jacob grabit.Muream de nerabdare sa aflu cine va fi fata aceea. L-am asteptat 15 minute pana s-a imbracat.
- Hei Antony!
Uram sa mi se spuna asa.
- Tineti gura si urca in masina daca nu vrei sa astepti autobuzul scolii.
-Bine bine, nu te enerva. Si in legatura cu pariul...Avea dinou acel zambet care ma infiora.
-Ce?
-Pai ma gandeam sa fie pe o perioada de o luna...
-Nici o problema, ma descurc si cu o saptamana, poate chiar si cu o zi.La ce ii era capul. Doar ma cunostea.
-Dar totusi sa ramanem la o luna. a spus el rar, de parca eram handicapat.
Am ajuns mai repede decat ma asteptam la liceu.
Am parcat masina in locul obisnuit si am plecat spre ora de desen. Eram chiar priceput la desen. Era una dintre pasiunile mele, alaturi de muzica.
Cand am mers la catina m-am uitat inspre masa noastra. Era doar Jacob acolo. Oare ce s-a intamplat cu fetele?
-Hei! Unde-s fetele?...si de ce esti asa serios?
-Le-am spus ca avem o chestiune de rezolvat si le-am rugat sa isi gaseasca alte locuri.
-Oho...in sfarsit ai reusit sa vorbesti cu fetele. Sunt mandru de tine fratioare.
-Hai las-o mai moale cu asta -a spus el bosumflat. Nu am venit sa vorbim despre mine, ci despre tine.
Dinou acel zambet...ma infiora de-a dreptul.
-Ok...spune cine e fata.
-Pai ma gandeam la...sti ...la ...
-Da...te ascult...spune odata pentru Dumnezeu...
-Pai sti...
-Pai nu stiu...dar spune-mi tu...
-Ok, ok fata cu care va trebui sa fi este Isabella Swan.
-Pff...poftim?...simteam cu nervii mei o luau razna...Jacob aia nici macar nu cred ca e fata...
-Hai ca nu e asa de rau, ai vorbit macar o data cu ea?...
-NU! stam in aceasi banca la biologie dar nu cred ca mi-a spus vreodata un singur cuvant.
Pe scurt Isabella Swan este tocilara scolii este fata serifului Swan, are o masina Chevy cam de prin anii '50, si nu cred ca am vazut-o vreodata cu parul desprins, il tine mereu ascuns sub o gluga, in plus este o impiedicata cam asta este tot ce stiu despre ea.
-Edward!!!...Edward...Jacob tipa la mine ca un descreierat...Hellow...pamantul catre Edward...
-Ce vrei?...
-Pai s-a sunat de 5 minute.
Am mers spre ora de biologie...trebuia sa ma pregatesc sufleteste fiindca trebuia sa fac primul pas...sa calc prin foc si sa ajung de cealalta parte a bancii, la Isabella.
Ea era in banca ascultand-ul pe profesor ca de obicei, cu gluga pe cap. Ok. Acum sau niciodata.
-Buna Isabella...
_________________________________________________

Cam asta e...scuzati-mi greselile

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu