duminică, 28 noiembrie 2010

Capitolul 1

Ma aflu dinou la scoala. Dinou in aceasta cladire pe care o urasc. Noroc ca am o companie placuta. Stau dinou la masa cu cele mai dragute fete si...cu bunul , vechiul , cateodata enervantul meu prieten Jacob. Cum este de asteptat, eu sunt capitanul echipei de basket si presedintele elevilor.Plictisit discutam cu fetele. Jacob arata foarte somnuros, de fapt cred ca dormea. Cand a sunat clopotelul s-a speriat asa de tare incat a sarit de pe scaun, s-a impiedicat de piciorul mesei si a cazut pe  masa de alaturi cu nasul in tava lui Rennesme, fata dupa care era innebunit de cand il cunosteam, varsund sucul pe camasa acesteia.
Toata cantina a izbucnit in ras.  A fost foarte amuzant, dar mult mai amuzanta a fost incercarea lui de a-si cere scuze.
-R-R-Re-Re-Rennesme scuza-ma dar...
-Black! misca-te!...deja mi-ai patat camasa. ce mai vrei sa faci?...
Rennesme  a plecat lasandu-l pe Jacob cu gura  cascata.
-Nu te m-ai ranji asa- a spus Jacob inbufnat- hai sa mergem la ora ca intarziem.
Ora de Istorie a fost foarte lunga. Urasc istoria. Niciodata nu mi-a placut si niciodata nu-mi va place.Dupa ce s-au terminat cele 50 de minute care mi s-au parut a fi 50 de ore, am mers acasa cu Jacob. Pana la masina Jacob nu a scos nici un cuvant. Era inbufnat. Il cunosteam, si eram sigur ca intr-o zi sau doua ii va trece, dar m-am gandit ca asta ar putea fi o razbunare pentru toate situatile penibile in care m-a pus si m-am hotarat sa rasucesc si mai mult cutitul in rana.
-Si deci...Jacob...Se vede ca te place mult Renesme.
- Incerci cumva sa iti bati joc de mine?...
-Eu?...cred ca glumesti frate...Ti-as face eu asta tie?...
-Pai sa ma gandesc...DA!..mi-ai face-o...
Am izbucnit in ras, fapt care l-a enervat si mai mult.
-Pai ce sa iti fac daca nu sti sa te comporti cu fetele?...Ia exemplu de la mine frate...Uite, pot sa fiu cu orice fata din liceu.Nu am nici o problema.
-Chiar asa?...atunci sa facem un pariu. Te tine?
Ce avea de gand?Cateodata ideile lui ma speriau.
-Ce ai de gand? L-am intrebat sceptic.
-Pai ai spus ca poti sa fi cu orice fata din liceu...
-Da bineinteles. Vorbesti cu Edward Mansen, pentru Dumnezeu.
-Ai putea iesi cu o fata pe care ti-o propun eu?avea un zambet care ma infiora, dar cu siguranta puteam trece provocarea asta.
-Sigur.
-Ok. Opreste masina atunci!
Poftim? Ce vroia...nu am inteles de ce.
-De ce?
-Ca sa ma lasi acasa. Sau poate vrei sa mergem la o bere?
-O...scuze. Am uitat. Si in legatura cu berea, m-ai asteapta un an. Nu se dau beri copiilor. Am inceput sa rad zgomotos.
-Ha ha ha...Las ca vedem noi cine rade maine...
A trantit usa in urma lui m-ai tare decat ar fi trebuit.
                                                                                                                  
Asta e capitolul 1...stiu...nimic interesant inca...dar sa imi spuneti va rog parerea sa stiu daca sa mai scriu sau nu...
stiu ca e cam scurt dar promit ca incerc sa le fac pe celelalte mai lungi.
>:D< :*

Un comentariu: